تغییر در نویسندگان وبلاگ RAP121

سلام. اینم یه خبر برای طرفدارای وبلاگ من. من تازه حدود دو ماهه که این وبلاگ رو راه انداختم و اصلا تصور نمی کردم که بتونم اینقدر موفق باشم. البته نمی خوام از وبلاگم تعریف کنم. من حتی شمارنده هم واسه وبلاگ نذاشتم تا باعث مغرور شدنم نشه. ولی از ایمیل ها و آف هاتون فهمیدم بینندگان سایت من خیلی زیادن. اینو میشه از روی آمار دانلود فایلهای موجود در وبلاگ هم فهمید. یعنی اگه مثلا به تعداد دانلود فایل های امروز دقت کنیم و اونو با قبل از قرار گرفتن در سایت مقایسه کنیم، میتونیم از محبوبیت سایتمون مطلع بشیم

اما امروز میخوام یه مژده بدم. حالا که وبلاگم اینقد محبوب شده، از سه تا از دوستای گلم که همیشه منو راهنمایی میکردن، دعوت کردم که با من توی نوشتن وبلاگ همکاری کنن. پس ازین به بعد، این وبلاگ 4 نویسنده داره. قرار شده که فایلهای وبلاگ هم به حساب من توی BOX.NET آپلود بشه تا دیگه امکان پاک شدن فایل ها وجود نداشته باشه. زحمت آپلود فایل ها رو دوست خوبم، مهران احمدی بر عهده گرفته. همچنین همونطور که دیدین نوشته های سایت از فینگلیش به فارسی تغییر کرد که اونم کار دوست گلم، شیما آذری بود. شایان محبی فر عزیزم هم به تبلیغ سایت مشغول میشه و منم که مدیر سایت هستم کمکش میکنم. دسته بندی مطالب رو هم چهار نفری انجام میدیم تا دیگه مشکلی از این نظر نداشته باشیم

در نظر داشته باشید این تغییرات فقط در جهت رضایت شما طرفدارای گل من انجام گرفته

برای ارسال نظر و انتقاد و پیشنهاد از آی دی شخصی من استفاده کنید: همچنین اگه آهنگی در نظرتونه که خیلی قشنگه و یا نتونستین یه آهنگی رو توی اینترنت دانلود کنید، بهم بگید تا روی سرور باکس دات نت آپ کنم. فقط در حد امکان رپ باشه چون آهنگ پاپ تو کامپیوترم ندارم!!!

xyexhidden@yahoo.com

با تشکر، تیم مدیریت وبلاگ RAP121

نیما، شایان، شیما، مهران